Baza wiedzy
Centralcom.pl > Helpdesk > Baza wiedzy

Szukanie w pomocy:


Drukarka nie drukuje dokumentów lokalnie z systemu Windows XP,7,8.

Rozwiązanie

W przypadku kiedy po wysłaniu do druku jakiegokolwiek dokumentu drukarka nie reaguje, należy wykonać poniższe czynności przed zgłoszeniem usterki na Help Desk.

 

RESET SYSTEMOWEGO BUFORU WYDRUKU:

  1. Kliknąć "Panel Sterowania" => "Narzędzia administracyjne" => "Usługi"
  2. Odszukać w usługach "Bufor Wydruku" ikliknąć dwukrotnie
  3. Zatrzymać usługę "Bufor Wydruku" klikając => "zatrzymaj"
  4. Nie zamykać okienka z usługą bufora wydruku
  5. Otworzyć "Mój Komputer"
  6. Przejść do katalogu => C:\Windows\System32\Spool\Printers
  7. Zaznaczyć wszystkie pliki jeżeli są jakieś w katalogu (ctrl+a)
  8. Usunąć wszystkie pliki z tego katalogu naciskając (Shift+del)
  9. zamknąć "mój komputer"
  10. wrócić do usługi "Bufor Wydruku" kliknąć "Uruchom"
  11. Zamknąć wszystkie okienka i spróbować wydrukować stronę testową drukarki.

Jeżeli po wykonaniu tej procedury drukarka nadal nie drukuję prosimy przesłać zgłoszenia do Help Desk.

 
Czy ten artykuł był pomocny? tak / nie
Szczegóły artykułu
Identyfikator artykułu: 1
Kategoria: Drukarki - instalacja, konfiguracja, problemy z drukowaniem
Data dodania: 2014-07-06 21:54:25
Wyświetleń: 575
Ocena (Głosy): Ocena artykułu 3.0/5.0 (4)

 
« Wstecz

 
Powered by Help Desk Software HESK - brought to you by Help Desk Software SysAid